HTML

Válogatott levelek

A levél az emberi érzelmek legközvetlenebb írásbeli kifejezésformája, az emberi érintkezés, a lelkek egymásra találásának különös alkalma és lehetősége.Nemcsak érdekfeszítõ olvasmányok, hanem igen fontos dokumentumok, jelentõs források is a lelki élet búvárai, meg a társadalom és az irodalom kutatói számára... Versek, melyek akár levél helyett is íródhattak volna...[szerintem]

Friss topikok

Örkény levele Takács Marikának
Balatonalmádi, 1960-as évek

Az író levele, mely a népszerű tévébemondónőhöz szólt...

Édes Marika!

Isteni jó volt veled egy fedél alatt aludni. Éjjel felhevültem jelenlétedtől, de nem tudtam a szobaszámodat. Az erkély vas traverzein mászkáltam föl-le, a 12. emelettől a 8-ig. Sajnos, nem találtalak, illetve tévedésből bemásztam Szinetár Miklóshoz, és magamévá tettem.
(De közben rád gondoltam)

Csókol
István

-*-*-*-*-*-*-

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://levelbonto.blog.hu/api/trackback/id/tr422025187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maracanazo · http://mindenuruguay.blog.hu/ 2010.07.29. 15:08:14

Ez egyszerűen zseniális!!! Nemcsak ez a poszt, hanem az egész blog. Kár, hogy (legalábbis a kommentek számából ítélve) egyelőre nincs sok olvasója.

Myzus 2010.07.30. 12:36:08

@maracanazo: Üdv!A kommentek száma köszönőviszonyba sincs a látogatók (olvasók, letöltők)számával.Az, hogy nem írnak kommentet eddig még nem vette el a kedvem a blog folytatásától.Örülök a látogatásodnak,köszönöm a kommented,gyere máskor is!

redwolf 2010.09.01. 14:10:24

Ez is lehetett volna egy egyperces novella...
süti beállítások módosítása